24 Nisan 2012 Salı

Ferman Akdeniz Karli Daglar Boxca İndir Mp3

,
Ferman Akdeniz Karli Daglar Boxca İndir Mp3,Ferman Akdeniz Karli Daglar download,Ferman Akdeniz Karli Daglar bestesi yukle,Ferman Akdeniz Karli Daglar müzik Boxca İndir Mp3,Ferman Akdeniz Karli Daglar türkü Boxca İndir Mp3,Boxca İndir Mp3










  • arada karli daglarin

  • viran olmus gönül bagin



  • arada karli daglarin

  • viran olmus gönül bagin



  • ben her gün sana aglarim

  • gelme lazim gelme gelme

  • gelme hayin gelme gelme



  • ben her gün sana aglarim

  • gelme lazim gelme gelme

  • gelme hayin gelme gelme



  • eymissin hilal kasini

  • derde düsürdün basimi



  • eymissin hilal kasini

  • derde düsürdün basimi



  • birak aksin göz yasini

  • silme zalim silme silme

  • silme hain silme silme



  • birak aksin göz yasini

  • silme zalim silme silme

  • silme hain silme silme



  • gidin deyin O zalima

  • baksin benim efkarima



  • gidin deyin O zalima

  • baksin benim efkarima



  • ben ölürsem mezarima

  • gelme hain gelme gelme

  • gelme zalim gelme gelme



  • ben ölürsem mezarima

  • gelme hain gelme gelme

  • gelme zalim gelme gelme



İNDİRMEK İÇİN TIKLA

0 yorum to “Ferman Akdeniz Karli Daglar Boxca İndir Mp3”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by