28 Mayıs 2012 Pazartesi

2012 Survivor Anıl Tetik Kimdir Biyografisi

,

Survivor Anıl

Survivor Ünlüler-Gönüllüler yarışmasına gönüllüler takımında başlayıp, daha sonra ünlüler takımına geçen ve kısa sürede hayran kitlesi yakalayan Anıl Tetik kimdir? Survivor Anıl'ın doğum tarihi, kilosu, boyu gibi birçok detay hayranları tarafından merak ediliyor. Survivor Anıl'ın biyografisini sizler için hazırladık..

Survivor Ünlüler takımında yarışan gönüllü yarışmacı Anıl Tetik 1991 doğumludur. Şuanda 21 yaşında olan Anıl Tetik Küçükçekmece'de doğdu. Survivor Anıl'ın tam olarak doğum tarihi 1 Temmuz 1991'dir. Kadir Has Üniversitesi'nde Amerikan Dili ve Edebiyatı bölümü üçüncü sınıfta okuyan Anıl aynı zamanda bir motor sporcusu. Hatta o bir şampiyon motorcu. Motor sporlarının tehlikeli olması nedeniyle ailesinin karşı olmasına rağmen motor tutkusundan vazgeçmeyen Anıl Tetik, 19 yaşındayken motor sporları için yoğun bir diyet yaptı ve tam 100 kilodan 75 kiloya 4 ayda kadar düştü. Ailesinin itirazlarına rağmen kilo vererek çocukluk hayalini gerçekleştirmek için motor sporları dersleri almaya başladı. Survivor Anıl Tetik, motor sporlarında birçok derece ve başarı elde etti. İki kez Türkiye şampiyonluğu ve son olarak Doğu Avrupa Pist Şampiyonası'nda da birinci olarak üçte üç yaptı.

Bu başarılardan sonra Survivor 2012 yarışmasına katıldı. Meter'in yarışmadan son anda çıkması üzerine hızlı bir süreç sonrası kendisini Dominik Cumhuriyeti Survivor gönüllüler adasında buldu. Derken ilk ada konseyinde eksik olan ünlüler takımına geçti. Anıl Tetik ilk haftaki elemede adadan gitmesi yönünde 6 oy almasına rağmen adada kalmayı başardı. Bu olayın ardından Survivor Anıl resimleri, Survivor Anıl fotoğrafları gibi Anıl Tetik'in hayatına dair bilgiler yoğun merak çekti.


Survivor Anıl Tetik Kimdir Röportajı

20 yaşındayım. İstanbul'da doğdum. Kadir Has Üniversitesi Amerikan Dili ve Edebiyatı öğrencisiyim. Şu anda üçüncü sınıftayım ve okulumun bitmesini bekliyorum. Hız tutkusu ben de küçüklüğümden beri vardı. Küçükken televizyondan hep Formula 1 ve ralli yarışlarını takip ederdim. İçimde hep bununla ilgili bir istek vardı. Önce scooter motor kullandım. Sonra yaşım ilerleyince ailemden bana yarış motoru almalarını istedim.

Tabi ailem tehlikeli bir şey olduğu için öncelikle istemedi. Ben uzun süre ısrar ettim bu konuda. Çünkü caddede motor kullanmamı istemiyorlardı. O sıralarda pist şampiyonlarında yarışan arkadaşım Ercüment Ali Gülkaya'yı takip ediyordum. Bu dönemde içimdeki yarışma isteği iyice artmıştı.Bir gün babama pistlerde yarışmak istediğimi söyledim. Caddeye çıkmayacağım konusunda ikna olunca bana şartlarını sundu. Benim önce kilo vermemi istiyordu. Çünkü yüz kiloydum. Ardından eğitim almam gerektiğini söyledi.

Evet. Çok istekliydim. Babam kilo verebileceğimi düşünmüyordu. Dört ayda diyet ve spor yaparak tam 23 kilo verdim. Sonunda babam bana istediğim motoru aldı. O sıralar motosiklet dergilerinden gündemi takip ediyordum. Amerika California Superbike School'dan özel hocalar geliyordu. Bunlar dünyada motor sporlarının önde gelen eğitmenleri.Ben de bu fırsatı kaçırmak istemedim ve babamın da onayıyla eğitimlere katıldım. Yaklaşık bir ay bu eğitimini aldım ve pratiğini yaptım. Sıkı bir antrenman programıyla yarışlara girdim.





0 yorum to “2012 Survivor Anıl Tetik Kimdir Biyografisi”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by