27 Aralık 2012 Perşembe

Beni Affet 275.Bölüm Özeti 28 Aralık 2012 Cuma

,
Star TV'nin sevilen ve tutkuyla takip edilen dizisi Beni Affet tüm heyecanıyla devam ediyor. Dizinin 28 Aralık Perşembe günü yayınlanacak 275. bölüm özeti yayınlandı.


Beni Affet 275.Bölüm Özeti


Öte yandan Gül'den kurtulmak için giriştiği her yolda başarısız olan Eylül'ün onunla anlaşmaktan başka çaresi kalmamıştır. Gül'ün Kozanlarda kalmasına izin veren Eylül yaklaşan felaketinden habersizdir.

Yıldız evliliğinin kurtulduğunu düşünürken Ferman unutamadığı aşkı Derya'nın peşindedir. Ferman'ın evliliği yüzünden bu ilişkiden kaçmaya çalışan Derya aşka mı vicdanına mı yenilecektir?

Kemal babasından habersiz sattığı hisselerinin peşindedir. Diğer yandan ailesinin özlemiyle yanıp tutuşan Bahar herkesten habersiz son kez evine gitmeye karar verir. Bahar'ı o evde bekleyen nedir?

Beni Affet yeni bölümleriyle hafta içi her gün Star TV ekranlarında..

0 yorum to “Beni Affet 275.Bölüm Özeti 28 Aralık 2012 Cuma”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by