24 Nisan 2012 Salı

Ahmet Kaya Bu Gece Beni Düşün Boxca Mp3 İndir

,
Ahmet Kaya Bu Gece Beni Düşün Boxca Mp3 İndir,ahmet kaya boxca mp3 indir,bu gece beni düşün mp3 indir,bu gece beni düşün download boxca,online ahmet kaya şarkıları indir,mp3 indir ,bedava yukle







Bu Gece Beni Düşün

Bu gece beni düşün
Gözlerin bulutlansın
Sırtlan karanlık altında koyupta gittiğini
Düşün ki ciğerin yansın
Ben her gece sendeyim
Bir gecede sen düşün
Dün gibi hatırımda
Saçlarını okşarken o gamzeli gülüşün

Sen beni unutamazsın
Ellere satamazsın
Kaçmak o kadar kolay mı
Kendini aldatamazsın
Bu gece beni düşün yar
Seni bekleyen biri var
Bu gece beni düşün yar
Seni bekleyen biri var

Bu gece beni düşün
Yeminlerin utansın
Pişmanlığın namlusu
Bu gece ansızın yüreğine dayansın
Bu gece beni düşün
Duvarların ardında
Hala resmin duruyor ve pulsuz mektupların
Yastığımın altında

Sen beni unutamazsın
Ellere satamazsın
Kaçmak o kadar kolay mı ?
Kendini aldatamazsın...
Bu gece beni düşün yar
Seni bekleyen biri var
Bu gece de beni düşün yar
Sana tapan biri var
Bu gece beni düşün yar
Seni özleyen biri var
Bu gece beni düşün yar
Sana yanan biri var..



İNDİRMEK İÇİN TIKLA

0 yorum to “Ahmet Kaya Bu Gece Beni Düşün Boxca Mp3 İndir”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by