23 Nisan 2012 Pazartesi

Hata Benim Günah Benim Suç Benim Sözleri Neşet Ertaş

,
Hata Benim Günah Benim Suç Benim Sözleri,hata benim sözleri,günah benim suç benim sözleri,Hata Benim Günah Benim Suç Benim çıkış hikayesi,Hata Benim Günah Benim Suç Benim türküsünün sözleri,Hata Benim Günah Benim Suç benim bestesi








Hata Benim Günah Benim - Neşet Ertaş

Bilemedim kıymetini kadrini
Hata benim günah benim suç benim
Elim ile içtim derdin zehrini
Hata benim günah benim suç benim

Bir günden bir güne sormadım seni
Körümüş gözlerim görmedim seni
Boşa Mecnun eylemişim ben beni
Hata benim günah benim suç benim

Bilirim suçluyum kendi özümden
Gel desen gelirdim senin izinden
Her ne çekti isen benim yüzümden
Hata benim günah benim suç benim

Sana karşı benim bir sözüm yoktur
Haklısın sevdiğim kararın haktır
Garip'in derdinin dermanı yoktur
Hata benim günah benim suç benim

(Farklı son dörtlük)
Bilirim sevdiğim kusurun yoktur
Sana karşı benim hayalim çoktur
Haklısın sevdiğim kararın haktır
Hata benim günah benim suç benim

Kaynak: Neset Ertas
Yöre: Kirsehir

Söyleyen : Neşet Ertaş

0 yorum to “Hata Benim Günah Benim Suç Benim Sözleri Neşet Ertaş”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by