24 Nisan 2012 Salı

Zeytinyağlı Yiyemem türküsünün sözleri

,
Zeytinyağlı Yiyemem türkü sözleri,Zeytinyağlı Yiyemem sözleri,Zeytinyağlı Yiyemem nostaljik türkü sözleri,eski türkü sözleri,Zeytinyağlı Yiyemem sözleri,Zeytinyağlı Yiyemem beste sözleri,








Zeytinyağlı Yiyemem

Bursa-İhsan Kaplayan-Muzaffer Sarısözen

Zeytin Yağlı Yiyemem Aman,
Basma Da Fistan Giyemem Aman.
Senin Gibi Cahile,
Ben Efendim Diyemem Aman.

Kaldım Domaniç Dağlarında,
Sevgili Yarim Nerelerde.

Kara Üzüm Asması,
Yeşil Olur Yazması.
Ben Yarimden Ayrılmam,
Kara Yazı Yazması.

Kaldım Domaniç Dağlarında,
Sevgili Yarim Nerelerde.


Asmadan Üzüm Aldım,
Sapını Uzun Aldım.
Verin Benim Yarimi,
Annemden İzin Aldım.

Kaldım Domaniç Dağlarında,
Sevgili Yarim Nerelerde.

0 yorum to “Zeytinyağlı Yiyemem türküsünün sözleri”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by