24 Nisan 2012 Salı

Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem Boxca mp3 İndir

,
Kibariye Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem download,boxca Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne yukle,Kibariye Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem boxca mp3 indir,online indir Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne, mp3 indir Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne,download 3gp mp3 mp4 Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne







Kibariye - Annem
Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna
Suçuna bağışla sarıl boynuna
Biz bize yaşarken geldik oyuna
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

Bir yar için seni terkedip gittim
Vicdanıma bir sor ne acı çektim
Kendimi ben sana emanet ettim
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna
Suçuna bağışla sarıl boynuna
Biz bize yaşarken geldik oyuna
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

Ne sevgiler geldi geçti kalbimden
Kimse anlamadı garip halimden
Senin hasretini duydum derinden
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna
Suçuna bağışla sarıl boynuna
Biz bize yaşarken geldik oyuna
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

0 yorum to “Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem Boxca mp3 İndir”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by