24 Nisan 2012 Salı

Kibariye Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem DinLe

,
Kibariye Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem DinLe,boxca Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne DinLe,Kibariye Eller Kadir Kıymet Bilmiyor DinLe,online DinLe Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne, mp3 DinLe Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne,DinLe Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne şarkısı







Kibariye - Annem
Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna
Suçuna bağışla sarıl boynuna
Biz bize yaşarken geldik oyuna
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

Bir yar için seni terkedip gittim
Vicdanıma bir sor ne acı çektim
Kendimi ben sana emanet ettim
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna
Suçuna bağışla sarıl boynuna
Biz bize yaşarken geldik oyuna
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

Ne sevgiler geldi geçti kalbimden
Kimse anlamadı garip halimden
Senin hasretini duydum derinden
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna
Suçuna bağışla sarıl boynuna
Biz bize yaşarken geldik oyuna
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem
Senin kadar kimse sevmiyor Annem

0 yorum to “Kibariye Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem DinLe”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by