22 Nisan 2012 Pazar

Yusuf Güney iki Romantik Deli Boxca Mp3 İndir

,
Yusuf Güney iki Romantik Deli Boxca Mp3 İndir,boxca iki romantik deli şarkısı indir,iki romantik deli indir boxca,online iki romantik deli download,3gp indir yusuf güney,mp4 indir,orjinal klibi indir





Hayattan çok yoruldum
Bilinmez oldum bu genç yaşımda
Gülen bu gözlerim
Gülmeye umutsuz sen gelinceydi

Tut ellerimden hayatı tut yüreğinden
Bize lütfedilen bu aşkı al gel
Gönlüme koy gel tek sevdiğim

Biz iki inatcı deli iki serseri
Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri
Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi
Bekledim senin sevgini

Sensiz günleri ömrümden siliyorum ben
Daha çok yer açılır biliyorum ben
İkimizi kurtarmanı diliyorum ben
Aşkım güçlü ölümden

Sensiz iken ağlıyorum
Beter bir hale bağlıyorum
Güzel günlerin hatrına dön gel
Herşeyi yak gel tek sevdiğim

Biz iki romantik deli iki serseri
Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri
Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi
Bekledim senin sevgini

Sensiz günleri ömrümden siliyorum ben
Daha çok yer açılır biliyorum ben
İkimizi kurtarmanı diliyorum ben
Aşkım güçlü ölümden


İndirmek için tıklayınız

0 yorum to “Yusuf Güney iki Romantik Deli Boxca Mp3 İndir”

Yorum Gönder

 

Son Şarkılar Xat Forum Powers Tanıtım Copyright © 2013 | Template design by | Powered by